Stav objednávky

Stav objednávky sa dá zistiť aj na našom e-shope, ale aj vo Vašej emailovej schránke. Vysvetlíme vám obidva postupy. 

Objednávka + registrácia nového účtu:

- pokiaľ ste si pri objednávke vytvorili vlastný účet na našom eshope, získali ste históriu a celkový prehlad Vašich objednávok. Po prihlásení do svojho účtu, kliknite hore na "Môj účet" a následovne na "História objednávok". po vykonaní sa vám zobrazia všetky vaše objednávky, ktoré Ste u nás realizovali. Pri každej objednávke vám svieti stav, stav môže byť nasledovný: čaká, Spracováva sa, Odoslané, Vybavené, Zamietnuté


Objednávka bez registrácie:

- pokiaľ ste u nás urobili objednávku bez registrácie, náš systém Vás bude informovať a odosielať Vám emaily, pri každej zmene Vašej objednávky. To znamená, že začiatočný stav je "čaká", po jej vybavovaní sa stav zmení na "Spracováva sa", po jej odoslaní sa stav zmení na "Odoslané" a po jej doručení sa zmení na "Vybavené". Ak teda nemáteu  nás učet a chcete zistiť stav Vašej objednávky, musíte si sledovať emaily ktoré Vám budu chodiť z našej stránky.